Monday, January 24, 2011

Luahan hati shyda madina

Sesungguhnya aku manusia biasa. tersentuh hati dengan macam2 perkara lagi2 la perempuan ni,kadang ok,kadang k.o. Syukur tuhan kurniakan begitu ramai orang yg menyayangi diri ini, walaupun takde sebab pun untuk disayangi, smua tu keberkatan tuhan. tapi, terlalu menyayangi sehingga macam2 perkara terkeluar,sangat juga menyakitkan hati.

Kepada orang2 yang saya sayangi, semua orang pun aku sayang, apetah lagi yang jauh di mata, Nursyahida rosli ni manusia biasa,mungkin terlalai untuk menunjuk keprihatinan dan kasih sayangnye.. tak bertanya khabar dan sebagainya,bukan bermakna tidak peduli,apetah lagi berbangga dengan harta duniawi yg diberi oleh tuhan.tapi cuma macam2 perkara berlaku dan kekhilafan diri ini. 

Mungkin perkara ini nmpak simple di mata orang, tapi sungguh bernilai pada pandangan shyda madina lagi2 yang berkata2 adalah orang2 yang dihormati dalam hidup ni.. tapi aku akui diri sndri pun tidak cukup sempurna untuk memuaskan hati semua orang. Mohon kemaafan andai ada tersalah kata,terasa hati, terlupa mencari, terlalu sibuk yg ntah apa2..saya sangat memahami keadaan itu. Ampun maaf dipinta, maaf zahir & batin.

I'm Okay.

shyda madina.
25-01-2011
12;50pm.

No comments:

Post a Comment